Search results for ROC

We've found 730 lyrics, 17 artists, and 33 albums matching ROC:


Albums:

Roc (The-Dream) · La Roc Rocs (Cut La Roc) · Roc Boyz () · Roc' Eclair (Jean-Louis Aubert) · Roc' Eclair (Jean-Louis Aubert) · Eye [Yep Roc] (Robyn Hitchcock) · The Roc Boys (Freeway) · King Roc Remix (D-Nox & Beckers) · Roc-A-Fella Billionaires (Freeway) · Roc Eclair/Hiver (Jean-Louis Aubert) – and 23 other albums »


Welcome to the roc !

Comme un roc !
Comme un roc !

{Refrain:}
Comme un roc !
Ensemble comme un roc !
Tous unis comme un roc !
Tous tel un bloc
Roc, roc, roc, roc, rock the house 
Roc, roc, roc, roc, rock the house 
Roc, roc, roc, roc, rock the house 
Roc, roc, roc, roc, rock the house 
Roc
Yeah, yeah

So give it to me like I want it
This is for your eyes only
Roc me out, back and forth
Roc me out, on the floor

Give it to me like
So give it to me like I want it
This is for your eyes on it
Roc me out, back and forth
Roc me out, on the floor

Give it to me like I need it
just a waste of time
Baby watching from the sideline

While I roc the life li li la la li li life
While I roc the life li li la la li li life
While
[DJ Clue]
Part 1!

[Memphis Bleek]
The Roc!

[Jay-Z]
Roc, yeah why'all it's the Roc

[DJ Clue]
New shit, Roc Army

[Chorus]
[Scratches
Roc-A-Fella why'all
It's the Roc!
Jigga, Jigga, that nigga Jigga
R.O., R.O.C. niggas, R.O.
Jigga, Jigga, that nigga Jigga
Hov'! R.O.C. niggas,
Soon as the beat drop, we got the streets locked
Overseas, the Panjabi MC and the Roc
I came to see the mamis in the spot
On the count of three,
Soon as the beat drop, we got the streets locked
Overseas, the Panjabi MC and the Roc
I came to see the mamis in the spot
On the count of three,
This is a Petey Pizzle productshizzle
Thank you, man

Let's roc, let's roll, squad up, squad up
Let's roc, let's roll, squad up, knock that outta
ride, ride
Roc, roc, roc, roc
Roc, roc, roc

I wanna rock your body, your body, your body, your (baby)
Your body, your body, your body (baby)

When
"Wu-Tang, Wu-Tang, Wu-Tang, Wu-Tang"
"Roc-a-Fella, Roc-a-Fella, Roc-a-Fella, Roc-a-Fella"
"Wu-Tang, Wu-Tang"

[Chorus 2X: Ol' Dirty Bastard w/ samples cut]
the stash
The Roc Boys in the building tonight
Oh what a feeling I'm feeling life
Thanks to the lames, niggas bad aim
Thanks to a little change I tore you
Next message
Hey, Mike, what's up?
This is Roc, just asking you what's happening?
I was just touching base, seeing how your Easter went
Um, just
the mutha year of the year
So let us do our thing, Yang bring pain
D-Roc and Kaine, what's up man?
(We just want a little wrestling)

It's the mutha year
its the mutha fucking year of the so let us do our thing yang bring pain D-roc and kane whats up man (we just 
want alittle wrestling)its the mutha
[Intro: Lil' Jon]
This your boy Lil' Jon
I'm here to tell you
With another one
Here we go, here we go
Well, I got DJ Smurf, D-Roc and Kaine
The music was hittin', the bass kept pumpin',
nobody was sittin', 'X' got the whole club jumpin'.

It was Rob Swift, Total Eclipse, Roc Raida
tearin' it
Roc-A-Fella y'all
It's the Roc!
Jigga, Jigga, that nigga Jigga
R.O., R.O.C. niggaz, R.O.
Jigga, Jigga, that nigga Jigga
Hov'! R.O.C. niggaz,
lazy, am I the only fool ?

Hell yeah maybe you a roc n rolla
Hey, hey maybe I should of been coldah
Ditch that wish and sell your soul

Is
Roc-A-Fella y'all
It's the Roc!
Jigga, Jigga, that nigga Jigga
R.O., R.O.C. niggaz, R.O.
Jigga, Jigga, that nigga Jigga
Hov'! R.O.C. niggaz,
losers, check, check
State Prop in ya neighborhood
Roc in ya spot, spot roc when you let us in

Free got things locked in ya neighborhood
Roc's on ya
the roc, the the, the roc
(Let me talk to y'all niggas real quick)
The, the roc, uh uh, the roc

Yo, y'all niggas truly ain't ready for this dynasty thing
you know we pop 4 Roc)
I know ya hate me (Cuz you know we got shit locked)
Would ya love me?  (If we couldn't cop the drop)
Would ya hate me? (If we
Turn that motherfucker louder
It's the Roc in this motherfucker
Bi-otch!
Oh yeah, bounce, uh uhbounce
Yeah, yeah bounce, come on
Oh come

The Web's Largest Resource for

Music, Songs & Lyrics


A Member Of The STANDS4 Network