Song parody of

Una Serata Come Tante

by Toto Cutugno

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Una Serata Come Tante song by Toto Cutugno.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Una serata come tante Le stesse facce ma c'eri tu Fingevi di essere presente Ma con la mente dov'eri tu Presunzione e la certezza Tu le indossavi come virtù Portavi solo di stessa Come se avessi qualcosa in più E io ti lasciavo sfogare Ti lasciavo parlare parlare Di quel che volevi tu Di esperienze vissute e pagate Di paure e di voglie sopite Che ti porti dentro tu Ti rimproveri d'essere bella Che ti vogliono solo per quello Ma sei una donna tu Una donna con mille problemi Una donna coi suoi desideri E forse un'anima Una serata come tante Le stesse facce Ma ora ci sei tu Credevo di essere il più forte Ma nella mia mente sei scoppiata tu Non dirmi che non son sincero Che non è vero Quel che provo io Non sono mai stato così vero E a recitare non sono certo io Mi sento come un pugno dentro Un sentimento che non ricordo più Una serata come tante Le stesse facce Ma ora ci sei tu

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Una Serata Come Tante

39,759
234     10

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
The song "Daddy Issues" is from the group?
A The Mavericks
B BTS
C Panic at the Disco
D The Neighbourhood

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Toto Cutugno tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!