Song parody of

Jeritan Rindu

by Search

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Jeritan Rindu song by Search.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Susun semula Rindu syahdu Yang bertaut di kalbu Dan jadi tangga doa Kabul Ku yang menyintaimu Aku menjerit-jerit namamu itu Mengharapkan masa Kau memanggil mesra namamu pula Tapi sayang Kau membisu Yang terdengar hanya tangisan Hanya tangisan ku sendiri Yang tendengar hanya rayuan Hanya rayuan yang masih Aku menang di taman ini Menjejak langit alam Jatuh kembali dalam diri Susun semula rindu Syahdu Yang bertaut di kalbu Aku menjerit-jerit namamu itu Menharapkan balasan Kau memanggil mesra namaku pula Tapi sayang Kau membisu Yang terdengar hanya tangisan Hanya tangisan ku sendiri Yang terdengar hanya rayuan Hanya rayuan yang masih Aku menang di taman ini Menjejak langit alam Jatuh kembali dalam diri Hanya rayuan yang masih Aku benam di tamana ini Menjejak langit alam Jatuh kembali dalam diri yeah! Wo wo wo Menjejak langit alam Wowowo Yang terdengar hanya tangisan Wo wow o wow ow o

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Jeritan Rindu

30,176
159     4

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
"Rivers of Babylon" is a hit song sung by which outstanding musical group?
A Chilly
B Bee Gees
C Boney M.
D ABBA

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Search tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!