Song parody of

El Pan de Los Angeles

by Barricada

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the El Pan de Los Angeles song by Barricada.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

No cambia de lugar por mucho que quieras se agarra por detrás la boca del caimán. Escuadrones de la muerte limpian la ciudad pagan los comerciantes en un silencio mortal. Del miedo es la primera línea para los hijos de la violación why la amenaza del olvido pegada al cuello. La bola se balancea cada vez más cerca rompe el aire confundida why peligrosamente. Río de Janeiro todos los días carnaval meninos de la rúa, mulata ¿dónde están? Del miedo es la primera línea para los hijos de la violación why la amenaza del olvido pegada al cuello... pegada al cuello. El pan, el pan de los ángeles el pan, el pan del predicador. El futuro que se ve siempre anda descalzo tras las rejas otro muro why arde la favela. Desde que aprendes a pisar no cambia de lugar por mucho que quieras, desde que aprendes a pisar escuadrones de la muerte limpian la ciudad, desde que aprendes a pisar meninos de la rúa, mulata ¿dónde están? desde que aprendes a pisar. by cuitron (montevideo,uruguay)

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

El Pan de Los Angeles

32,067
142     7

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Which movie soundtrack brought second life to "Girl, You'll Be a Woman Soon"?
A Shawshank Redemption
B Snatch
C Reservoir Dogs
D Pulp Fiction

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Barricada tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!