Song parody of

Mille Braccia

by Laura Pausini

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Mille Braccia song by Laura Pausini.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Anche d'estate nevica Se la tua mente immagina Se la tua casa è un albero Di gomma piuma e canapa Senti l'aria del mattino che sa d'incenso E di primula Ti rivedi in quel bambino che rincorre Una libellula Alzando le sue braccia verso il cielo Come simbolo di libertà Quel diritto naturale che ogni uomo ha Sentendo sulla faccia un vento nuovo Per l'istinto che non se ne va L'esigenza che oggi provo che grida già in libertà Anche l'inverno illumina se il tuo pensiero naviga Se ti lasci trasportare oltre il male di chi giudica Oltre il muro di un frastuono senza Voce senza musica Alzando mille braccia verso il cielo Come simbolo di libertà Quel diritto di sognare che ogni uomo ha Sentendo sulla faccia un vento nuovo Una nuova possibilità L'esigenza di cercare una rivincità Che grida già, un'altra via ora sarà L'alternativa sola e unica Da oggi sia, in libertà, ogni centimetro dell'anima Liberamente alzandomi Oggi sia in libertà Con tutta l'anima

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Mille Braccia

249K
733     38

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
"Oh, the sound of Christmas coming to town, Fills the air like snow falling all around..."
A Africa
B Game Over
C Bigger Than The Universe
D The Sound of Christmas

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Laura Pausini tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!