Song parody of

Flagey

by MarqueZ

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Flagey song by MarqueZ.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Migravamo Cercavamo la luce di sera Asciugare le piume da questa bufera Ma la luce non c'era, la luce non c'era C'era un luogo sbiadito Con le scarpe sbagliate Noi l'abbiamo guardato appoggiarcisi addosso Cancellarci il sorriso dopo averci sorriso Cercavamo di resistere al tempo Mentre il tempo è spietato È marziale il suo incedere Il suo passo fermo batte sul selciato Alla fine del sangue si apriva una porta Nascondeva risposte che non avremmo capito Gridavamo nell'umido seminterrato Eravamo lontani, era tutto sbagliato La latitudine, il clima, quello che era stato Quello che non sarebbe più stato Le ali che mancavano la metamorfosi di un essere Che non avrebbe più volato Camminavo sull'acqua senza sapere perchè Tu non credevi ai miracoli ed io non credevo più in te Io camminavo sull'acqua senza sapere perchè Tu non credevi ai miracoli ed io non credevo più in te

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Flagey

18
0     0

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
"Dear Winter, I hope you like your name..." Who wrote these lyrics?
A Ryan Met
B AJR
C James Met
D Adam Met

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

MarqueZ tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!