Song parody of

Processione

by Richard Benson

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Processione song by Richard Benson.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Sei nei miei pensieri È l'arrivo di un uragano Quiete che si spezzerà sulla città Sono il prigioniero di un vortice Di ossessioni Una lotta contro di me È un incedere di una processione Sulle rovine dei nostri passi Sospesi in un mare di compromessi Affiorano ricordi da ammaliare Sfiorare tutte le nostre malinconie E portarle via Sulle onde di un destino incerto In un deliquio di incanto e tradimento Scrivo stupide e inutili metafore Sono un imbroglio un inganno È il mio castigo per sentirmi vivo Nei sospiri di un tempo andato E in quello che non accadrà Sentirsi svanire E riemergere in un mare in tempesta Nel finire di questa storia Ti volevo chiedere amore mio Se volevi venire con me A sanare questo delirio Oltre ogni soluzione Come equilibristi senza rete Sulle onde di un destino incerto Nei sospiri di un tempo andato

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Which band sang The Final Countdown?
A Foreigner
B Europe
C Scorpions
D Survivor

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Richard Benson tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!