Song parody of

Certi Magazine

by Verdena

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Certi Magazine song by Verdena.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Certi magazine sono compagni tuoi Solo certi magazine sono compagni tuoi Mistura di nuovo sei Puoi realizzare che Più che mai Mi stoni e di nuovo c'è Chi rapirà il tuo cuore Io mentirei Mi stoni e di nuovo c'è Ti meriti un ok Come vedi non vivrei Stesi su una nuvola, non direi No, stesi non direi Disturbi e non lo sai che devi cader Torna a realizzare me Uso le armi che potrei Tu che fai Non so chi io merito Mi struccherò e di nuovo Non vedo che te Solo te D'istinto è fede Con le mani piene d'estasi Mi odierò Resta lì in ogni modo lei Mistura che appare ai sensi miei Com'è che vieni e vai? Mistura di anarchia Come un toast Non dirmi non vorrei Asciughi e mai vedrò Perché non vedo che te E tornano i sensi miei Di sera di nuovo lei Storie di maghi e poi Io e te Torna nei rami miei E sì che mi odierò Perché non vedo che te Non vedo che te

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Who wrote "I'm in Love with My Car" by Queen?
A John Deacon
B Brian May
C Freddie Mercury
D Roger Taylor

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Verdena tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!