Song parody of

Regina Triste

by Francesco Renga

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Regina Triste song by Francesco Renga.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Improvvisamente non lo riconosci più C'è silenzio tra di voi Lui non dice niente mentre guarda la TV E tu tra poco dormirai. Una regina triste e stanca Aspetta ancora quello sguardo che le manca Un gesto che le metta I brividi E fa talmente E fa talmente e fa talmente male. Lui ritorna tardi 4° piano, interno 6 E l'ascensore non va mai Mette via I ricordi Resta per I fatti suoi nella mente solo lei La sua regina triste e stanca E aspetta ancora quello sguardo che gli manca Un gesto che gli metta I brividi e fa talmente E fa talmente e fa talmente male. Cosa è stato amore E che cos'è che ci fa male E ci fa tremare È la consuetudine che ci sta spaccando il cuore E non lo fa rumore La mia regina triste e stanca Aspetta sempre quello sguardo che le manca Un gesto che le metta I brividi E fa talmente E fa talmente e fa talmente male.

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Regina Triste

116.9K
502     35

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Who wrote “Get down on it”
A Rkelly
B Marvin Gaye
C Miguel
D Kool and the gang

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Francesco Renga tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!