Song parody of

Magia

by Rosana

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Magia song by Rosana.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Es el agua, es el viento El resumen de todo lo que siento Es la arena, es el sentimiento, Es la tinta que no borra ni el silencio Es el aire de puntillas, Es la calma cogiendo carrerillas Es el sabor de lo pequeño, Es tocar un sueño Es el mapa de un suspiro, Es lo que hay cuando te miro, Es el duende del latido de tu corazón Magia es probar al volcar Lo que hay en el fondo de ti, Magia es verte sonreír Magia es probar a saltar sin mirar, Es caer y volver a empezar Es el tiempo, es la hoguera, Es la mano que mece la marea Es la Tierra, es la bandera blanca, Es la gota de una lluvia de esperanza Es el mundo de puntillas, Es la vida cogiendo carrerilla Es el sabor de lo pequeño, Es tocar un sueño Es el mapa de un suspiro, Es lo que hay cuando te miro, Es el duende del latido de tu corazón Magia es probar a volcar Lo que hay en el fondo de ti, Magia es verte sonreír Magia es probar a saltar sin mirar, Es caer y volver a empezar Es el mapa de un suspiro, Es lo que hay cuando te miro, Es el duende del latido de tu corazón y el mío Es la meta y el camino, Es la suerte y el destino, Es la fuerza del latido de tu corazón. Magia es probar a volcar Lo que hay en el fondo de ti, Magia es verte sonreír Magia es probar a saltar sin mirar, Es caer y volver a empezar Magia es probar a volcar Lo que hay en el fondo de ti, Magia es verte sonreír Magia es probar a saltar sin mirar, Es caer y volver a empezar Es el agua, es el viento, El resumen de todo lo que siento

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Magia

4M
19,532     679

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Spotlights, sirens, rifles firin' But he made it out With a _____________.
A gang of convicts
B bullet in his back
C shank in his side
D black eye

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Rosana tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!