Song parody of

L' Attacco

by Tre Allegri Ragazzi Morti

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the L' Attacco song by Tre Allegri Ragazzi Morti.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Una città che brucia Che brucia come il sole E gli occhi miei faticano a guardare Una città che brucia Cresciuta in fondo al lago Ho fatto questo sogno si ripete I miei occhi che si abituano alla luce Dettagli, suoni ed alberi Un suono come api Di questo sogno io non ne ho parlato mai Per quanto morta sia la nostra civiltà Avremo ancora cose da difendere Una città che brucia Cresciuta in fondo al lago Di nuovo questo sogno si ripete Addormentarsi e immaginare di sparire Chiudo gli occhi e sono un astro nuovo Dettagli, suoni ed alberi Un suono come api Di questo sogno io non ne ho parlato mai È un attacco Un disperato attacco Devi fermarlo adesso O non lo fermerai La puoi chiamare gaia fantascienza Quest'avventura che si è fatta cupa Sei vivo solo dentro la foresta E sembra un gioco dentro la tua testa È un attacco Un disperato attacco Devi fermarlo adesso O non lo fermerai

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

L' Attacco

41,251
163     3

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
What song was Rico J. Puno famous for?
A Didn't We
B My Old Piano
C Together Forever
D Rock Me Gently

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Tre Allegri Ragazzi Morti tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!