Song parody of

Mai più da soli

by Renato Zero

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Mai più da soli song by Renato Zero.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Avresti un po' di tempo Solo un momento da concedermi Non ho carezze e baci Non ho promesse anch'io da venderti Incomprensibili gli uomini Più pigri di così Soltanto codici e numeri Non è più vita qui Globalizzati infine di questo appiattimento vittime Ottimi integratori per apparire sempre atletici Questa esistenza si complica Tra vuoti e nostalgie Che se si arrabbia anche l'anima Ha le ragioni sue Mai più da soli, soli, soli Ancora voli Sorrisi per noi Il mondo si è fatto piccolo Troppa tecnologia Le solitudini uccidono Quanta violenza e follia Caduti nella rete Ci concediamo senza chiedere Godiamo immaginando che quel contatto possa rendere Dammi un profilo credibile Che dietro ci sia tu E non un altro mitomane Un altro folle in più Mai più da soli, soli, soli Mai più misteri Eccessi Fobie Un selfie per poi convincerti Che sei visibile Che puoi vantare i tuoi follower Che sei l'eternità Soli Soli Soli No Soli Soli Soli Soli Mai più da soli Mai più da soli Mai più da soli (Mai più da soli)

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Mai più da soli

851.4K
8,794     384

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Who sing the Hip-Hop hit song "Ye"?
A Rema
B Davido
C Burna Boy
D Falz

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Renato Zero tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!