Song parody of

Normale

by Francesco Renga

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Normale song by Francesco Renga.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Che male c'è ad essere normale Avere una casa dei figli un lavoro Ed una moglie da amare? Magari non è la vita che volevi fare Ma è la tua ed è proprio per questo Che devi renderla speciale, renderla speciale Chiudi gli occhi e immagina Di essere una nuvola Di essere una pagina bianca Scrivi adesso la tua storia Che male c'è a provare confusione Se la cultura è soltanto un bisbiglio E la rete fede nazionale? Dimmi com'è, cos'è che posso fare Per farti capire che i veri eroi non sanno volare? Chiudi gli occhi e immagina Di essere una nuvola Senza pioggia e né elettricità Di essere una pagina bianca Scrivi adesso la tua storia Scrivi adesso la tua storia E scoprire che il giorno migliore È proprio quello che domani arriverà Sai la vita non si può insegnare Il sole nasce quando arriva l'alba C'è chi non sa che esistono Arcobaleni senza pioggia Scrivi la tua storia Arcobaleni senza pioggia Scrivi la tua storia Arcobaleni senza pioggia Che male c'è ad essere normale?

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Normale

1.2M
10,250     392

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Which artist has won the most GRAMMYs in history?
A John Wilson
B Georg Solti
C Alexander Faris
D John Alldis

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Francesco Renga tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!