Song parody of

Un Albero Di 30 Piani

by Adriano Celentano

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Un Albero Di 30 Piani song by Adriano Celentano.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Per la tua mania Di vivere In una città Guarda bene come c'ha Conciati La metropoli Belli come noi Ben pochi sai Ce n'erano E dicevano Quelli vengono dalla campagna Ma ridevano Si spanciavano Già sapevano Che saremmo ben presto anche noi diventati Come loro Tutti grigi Come grattacieli con la faccia di cera Con la faccia di cera È la legge di questa atmosfera Che sfuggire non puoi Fino a quando tu vivi in città Nuda sulla pianta Prendevi Il sole con me E cantavano per noi Sui rami le allodole Ora invece qui Nella città I motori Delle macchine Già ci cantano la marcia funebre E le fabbriche Ci profumano anche l'aria Colorandoci il cielo di nero che odora di morte Ma il Comune Dice che però la città è moderna Non ci devi far caso Se il cemento ti chiude anche il naso La nevrosi è di moda Chi non l'ha ripudiato sarà Ahia non respiro più Mi sento Che soffoco un po' Sento il fiato che va giù Va giù e non viene su Vedo solo che Qualcosa sta Nascendo Forse è un albero Sì è un albero Di trenta piani

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Which song was discussed by the characters in the movie Reservoir Dogs?
A Coconut
B Fool for love
C Across 110th Street
D Like a virgin

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Adriano Celentano tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!