Song parody of

Gelosia

by Adriano Celentano

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Gelosia song by Adriano Celentano.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Non ho nessuno a parte te Che mi ha tradito come sai Io mi sento un'auto che non ha, non ha più il motore E mi sento un uomo che vivrà Nel suo dolore, nel dolore Solo nel suo dolore ormai Eppur mi sento forte sai Sarà perché non odio mai Di certo non dovrei soffrir così, così inutilmente Solamente perché hai detto un sì Stupidamente, stupidamente Con il cervello assente Amica mia, quanto costa una bugia Un dolore che dividiamo in due tra noi La gelosia, quando arriva non va più via Col silenzio tu mi rispondi che Col tuo pianto tu mi rispondi che Coi tuoi occhi tu mi rispondi che lo sai La gelosia, più la scacci e più l'avrai Tu eri mia, di chi sei più non lo sai Complicità, ma che gran valore ha Sincerità, che fortuna chi c'è l'ha È qui il serpente è arrivato È qui seduto in mezzo a noi Lui ti mangia il cuore come fosse un pomodoro Così diventi pazzo tu E come un toro, e come un toro Purtroppo non ragioni più

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Gelosia

1.3M
5,101     246

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Which famous rock band wrote the song ‘Grantchester Meadows’?
A Deep Purple
B Dire Straits
C The Doors
D Pink Floyd

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Adriano Celentano tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!