Search results for f, f

We've found 5,451 lyrics, 0 artists, and 0 albums matching f, f:

wonder, anybody care

Oh, I just gotta know
If you're really there and you really care
Cause baby I'm not

F-f-f-foolin', ah f-f
wonder, anybody care

Oh, I just gotta know
If you're really there and you really care
Cause baby I'm not

F-f-f-foolin', ah f-f
T.F.W.O. [x3]
Totally fucking weirded out
Treason trapping
Animal hide
In the vision of paradise
Two explains your head
Deranged
Time spun web
wonder, anybody care

Oh, I just gotta know
If you're really there and you really care
Cause baby I'm not

F-f-f-foolin', ah f-f
Pre>intro see f see f see f see f see f see f

see g f g

see f see f see f see f
White honey get it from the candy man
See f see f see f see f
White
make it easy
I'll have you yelling up your "ABCD"

I Just Wanna F, F, F (G)
I Just Wanna F, F, F (H)
I Just Wanna F, F, F (U)
I Just Wanna F, F, F
to spell it out?
I make it easy
I have you yelling out
Your A, B, C, D

I just wanna F, F, F! (G)
I just wanna F, F, F! (A)
I just wanna F, F, F! (U)
Just like a sailor adrift on the sea
                                   C
I've been waiting  for a southern breeze 
             F        Bb
couldn't wait to say I told you so. 
So forget you ever heard of me, 
This is short for Florida University, 

F.U. F.U. F.U. F.U. F.U. F.U. F
it's sort of, an addiction,
Magnetized by the mixing

E-F-F-E-C-T 
A smooth operator operating correctly
E-F-F-E-C-T 
A smooth operator operating
hiding
I've looked everywhere
I'm forever blowing bubbles
Pretty bubbles in the air

I'm f-f-forever b-b-blowing bubbles
Pretty bubbles in the air
They
always hiding
I've looked everywhere
I'm forever blowing bubbles
Pretty bubbles in the air

I'm f-f-forever b-b-blowing bubbles
Pretty bubbles in
always hiding
I've looked everywhere
I'm forever blowing bubbles
Pretty bubbles in the air

I'm f-f-forever be-be-blowing bubbles
Pretty bubbles in
M-O-M-M-Y needs C-O-F-F-E-E
D-A-D-D-Y needs C-O-F-F-E-E
M-O-M-M-Y needs C-O-F-F-E-E
D-A-D-D-Y needs C-O-F-F-E-E

I love my kids oh I love my
a flamethrower to my heart yeah yeah yeah
Got the things that I need to make it start ahh

F-f-flamethrower, f-f-firestarter
F-f-flamethrower, f-f
I want to funk
I want to f-f-you f-you-n-k

[Repeat: x 2]
I want to funk, I want to funk
I want to f-f-you f-you-n-k

Non stop dancing the bus
weiß, dass du’s drauf hast
Mach’s Maul und lass raus das
Was du tief unten im Bauch hast
Alle zusammen jetzt, das wird sau krass!

F - B
F - B
F -
[INTRO:]
I want to funk
I want to f-f-you f-you-n-k

[x2:]
I want to funk, I want to funk
I want to f-f-you f-you-n-k

[1a:]
Non stop
Make me!
Go ahead and make me!
You're never gonna f-f-f-f-forsake me
Why don't you make me

Step into the light?
Say goodbye tonight?
C-A-F-F-E-I-N-E 
Caffeine 
Caffeine 
I don't want to find a new home 
Caffeine 
Caffeine 
C-A-F-F-E-I-N-E 
Caffeine 
Caffeine 

They would prefer it if
Fashion
F-F-F-F-F-Fashion
F-Fashion
S-S-Style
War
L-L-L-Look look look

I'm the edge
I'm the chic
I'm the taste
I'm a larger than life with
[Tom]
I want to f*** a dog in the a**

[Mark]
He wants to f*** a dog in the a**

[Tom]
I wanna f*** a dog
I tried to f*** your mom in the a**
night long, make it sticky
All night long, we're not naked

F-feels, f-f-feels
F-feels, f-f-feels so damn
F-feels, f-f-feels
F-feels, f-f-feels so
We needed something to move and fill up the space
We needed something this always is just the case
Jefrey with one F, Jefrey took up his place
Sat
Well they paid him the advance,
And waited for the book.
But the writer didn't care none,
No he didn't give a F. F. F. F.
Fortune squandered,
He's

The Web's Largest Resource for

Music, Songs & Lyrics


A Member Of The STANDS4 Network